دریافت بیت کوین رایگان با Free Bitcoin
دریافت بیت کوین رایگان با Free Bitcoin
چهار شنبه 23 آبان 1397 ساعت 14:9 | بازدید : 443 | نویسنده : امیرحسین | ( نظرات )

 

 

همانطور که که میدونید هر بیت کوین هم اکنون بیش از 7000 دلار ارزش داره و هر روز هم بالا میره.تو این سایت به راحتی میتونید هر ساعت بسته به شانستون بیتکوین بالایی به صورت رایگان بدست بیارید.فقط کافیه ثبت نام کنید و هر یک ساعت روی یک دکمه کلیک کنید.

 
1-ثبت نام در سایت freebitcoin

 

 
برای ثبت نام در freebitcoin روی بنر بالا یا روی لینک زیر کلیک کنید.حتما از آی پی غیر آمریکا برای ورود به سایت استفاده کنید.وگرنه بلاک میشوید.توجه کنید باید فیلترشکن خود را روشن کنید چون این سایت فیلتر است.

  

برای ثبت نام در این سایت اینجا را کلیک نمایید

 

بعد از کلیک روی لینک بالا وقتی که وارد سایت شد از منوی بالا روی SIGN UP کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید. و کلید SIGN UP را بزنید. سپس حساب شما ایجاد می شود،
 توجه داشته باشید اطلاعات خود را صحیح وارد کنید.
 
 
-E-mail Address : آدرس ایمیل 
-Password: یک رمز عبور برای وارد شدن به سایت 
-I’m not a robot: تیک کد امنیتی گوگل رو هم بزنید که مشخص باشه شما ربات نیستید. (یا کد کپچا) ثبت نام شما کامل شد. 
سپس یک ایمیل فعالسازی برای شما فرستاده میشود که باید آن را تایید کنید. 
 

 

 
2-ورود به سایت
 
برای ورود به سایت هم از بخش LOGIN در منو بالا وارد سایت شوید. 
Bitcoin Address/E-mail Address: آدرس ایمیل یا آدرس بیت کوین 
Password: رمز برای ورود به سایت 2FA Code: این بخش رو خالی بزارید اگر تنظیم نکردید یک ایمیل شامل کد 2FA برای ورود براتون فرستاده می شود.

 

3-کسب بیتکوین از سایت
 
در منوی بالای سایت روی گزینه FREE  BTC کلیک کنید و در صفحه باز شده پایین صفحه کد کپچا را وارد کنید و گزینه ROLL را کلیک کنید و بیتکوین خود را براساس جدول شانس دریافت کنید.به همین راحتی .بعد از یک ساعت مجددا همین روند رو طی کنید و در واقع هر یک ساعت بیت کوین جمع کنید.
 
 

 

 

 

ساده ترین راه کسب درآمد از سایت Free Bitco روش بالاست که با زدن گزینه Roll شما به صورت تصادفی ساتوشی(واحد پول بیت کوین) و امتیاز لاتاری(قرعه کشی بیت کوین) میبرید. همانطور که در بالا مشخص شده بعد از زدن Roll مقداری زمان میبرد که دوباره بتونید از این گزینه استفاده کنید که این زمان به شما همانجا نشان داده خواهد شد.

 

دیگر منوهای سایت

 

 

 

در بالا تمامی روش های کسب درآمد از سایت فیری بیت کو که شما میتوانید انجام دهید را مشخص کردیم. گزینه های EARN BTC, FREE BTC, MULTIPLY BTC و… که برای شما در تصویر بالا مشخص شده و با زدن هریک میتوانید طبق دستورالعمل سایت پیش رفته و کسب درآمد کنید.
 
اما مقدار بیت کوین هایی که می توانید با BTC و یا به اصطلاح با Roll زدن بصورت رایگان برنده شوید بستگی به قیمت بیت کوین فعلی دارد که بزرگترین جایزه آن 200 دلار میباشد و دیگر جوایز نسبت به آن ثابت میمانند. 
بنابراین، هنگامی که قیمت بیت کوین کاهش می یابد، مبلغ پاداش محاسبه شده در بیتکوین ها افزایش می یابد و همچنین عکس آن نیز صادق است. بنابراین، صرف نظر از قیمت بیت کوین فعلی، شما در هر بار رول زدن یک فرصت منصفانه رایگان برای برنده شدن معادل 200 دلار بیت کوین دارید.
 
 سایت فری بیت کوین یکی از بهترینهای حیطه خودش است.در بحث پرداخت نیز حالت (AUTO) قرار دهید.هر یکشنبه در ساعت 10 بعد از ظهر به وقت گرینویچ پرداخت می شود شما میتوانید با وارد کردن آدرس Bitcoin خود در سایت عضو شوید. آنها همچنین به شما 25 درصد از سود روزانه زیر مجموعه هایتان را به شما پرداخت می کنند! و 0.25 درصد نیز از سود بازی HI-LO آنها بدست خواهید آورد همچنین اگر بیش از 30000 ساتوشی در حساب فری بیتکوی خود داشته باشید سایت freebitco.in به شما سود سالانه 4.08٪ را پرداخت می کنند. 
 
شما میتوانید پیوند یا لینک معارفه خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و از آنها بخواهید از آن بازدید کنند و یک حساب کاربری در سایت فری بیت کوین ایجاد کنند. در انجام این کار، آنها به صورت خودکار به عنوان زیر مجموعه شما اضافه می شوند و شما 50 درصد از بیت کوین هایی را که آنها بصورت رایگان با رول زدن بدست آورده اند را نیز به عنوان کمیسیون دریافت خواهید کرد! البته هیچ چیز از حساب آنها کسر نمی شود، و سایت 50٪ را از جیب خود پرداخت می کند.
 
 همچنین شما در هر بار رول زدن علاوه بر دریافت بیت کوین رایگان 2 بلیط قرعه کشی هفتگی و دو امتیاز RP نیز دریافت میکنید. قرعه کشی هفتگی بسیار بسیار جذاب میباشد و هر هفته 10 نفر به عنوان برنده بصورت قرعه کشی انتخاب خواهند شد که نفر اول با توجه به قیمت فعلی بیت کوین چیزی نزدیک به 9500 دلار دریافت خواهد کرد.! این رقم برای نفرات بعدی کمتر خواهد بود و در انتها سهم نفر دهم حدودا 20 دلار خواهد بود. متعاقبا هرچه تعداد بلیط ها شما بیشتر باشد از شانس برنده شدن بیشتری برخوردار خواهید شد.
 
 به همین منظور شما علاوه بر بلیط هایی که بصورت رایگان با رول زدن دریافت میکنید میتوانید بصورت مستقیم هم بیلط قرعه کشی خریداری کنید و شانس خود را افزایش دهید. قیمت هر بلیط اضافه 1 ساتوشی (0.00000001) میباشد. جالب اینجاست که سایت درصد شانس شما برای برنده شدن را با توجه به تعداد کل بلیط های کاربران و تعداد بلیط های شما در بخش قرعه کشی به شما نشان میدهد. 
 
بطور مثال الان من در این هفته 100 بلیط دارم و کل بلیط ها تا این لحظه 323,216,509 میلیون میباشد و درصد شانس برنده شده من 0.00019801 % میباشد. نکته جالب دیگری نیز در جزییات برندگان هفته قبل همیشه به چشم میخورد آن هم برنده شدن افرادی با تعداد بلیط بسیار پایین است. بطور مثال در همین هفته قبل نفر دوم لیست برندگان یعنی فردی که 0.94865594 بیت کوین (6600) دلار برنده شد فقط 412 بلیط در اختیار داشت..! یعنی فقط حدودا 14 بار رول زده بود و با بیت کوین رایگان به بلیط هاش اضافه کرده بود...نوش جانش... اما امتیازات RP نیز ویژگی خودش را دارد و شما میتوانید آنها را تبدیل به بیت کوین کنید و نرخ تبدیل برای هر 100 هزار RP یک میلی بیت (0.001) میباشد. پیشنهاد میکنیم همین الان در این سایت عضو شوید و علاوه بر دریافت بیت کوین رایگان، شانس خود را برای کسب درآمد میلیونی در هر هفته امتحان کنید.

 

 

 

واریز و برداشت پول از سایت

 

 

 

در صفحه حساب کاربریتون همونطور که مشخص شده گزینه WITHDRAW را بزنید تا به صفحه برداشت بروید. آسان ترین راه واریز خودکار بیت کوین های شما به حسابتان است که برای این کار باید به قسمت PROFILE رفته و در قسمت CHANGE WITHDRAWAL ADDRESS شماره حساب بلاک چین یا همان حساب بیت کوین خود را وارد کنید. سپس به قسمت WITHDRAW رفته و تیک AUTO WITHDRAW را بزنید تا از این پس درآمد هایتان به صورت خودکار برایتان واریز شود.که هر یکشنبه ها واریز می گردد

 

برای ثبت نام در این سایت اینجا را کلیک نمایید

 

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








روی عکس زیر کلیک کن
توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر